Herkese merhabalar. Ben normalde bebeğimin tırnaklarını chicconun bebek tırnak makasıyla kesiyorum. Bugün ilk defa biraz derin kesmişim. Bebeğim ağlamadı ama ben fark edince içime ağladım resmen. Öncelikle ilk sorum acısa ağlardı değil mi? İkinci olarakta internette dolaşan elektronik törpüleri kullanan ve memnun kalan var mı? İşe yarıyor mu? Şimdiden teşekkürler