CansuLena merhaba, ben bu serinin balmını, nemlendiricisini ve şampuanını kullanıyorum. Bebeğimi iki günde bir yıkıyorum, fakat çok uzun tutmuyorum suda, çabucak bitiyor. Güzelce kurulayıp tüm vücuduna mustela stelatopia balm sürüyorum yüzüne de dahil. Bu olayı günde iki kere sabah ve akşam uyguluyorum, doktorum balmdan iki kere sür demişti. Yüzüne de nemlendiricisini sürmeye devam ediyorum 5-6 saatte bir. Kıyafetlerini organik sabunlarla yıkıuorız, yünlü hiçbir şey giydirmiyoruz. Çok şükür geçiyor, hatta kuruluk oranı baya azaldı. Baya kafaya takmıştım. Meğer düzenli kullanım çok önemliymiş. Bu ürünleri internetten de almayın lütfen, eczaneden alın derim. Sağlıkla kalın.