CansuLena kreme karşı değil canım zaten egzema kaşıntı yapıyo o yüzden dedim ya memsiz bırakma ki kaşınmasın pul pul dökülüyo krem hemen etkisini göstermiyo bi müddet kullan bende başta çok pahalı kremler aldım dedim bu kadar pahalıysa geçirir hemen o zmn yanılmışım onun bi zamanı var maalesef sabret canım ama baktın ilerleme yok tabiki daha iyi kremler arayışına gir ben hiç abartısız diyorum 5 den fazla farklı farklı markalardan krem aldım kortizonluda kortizonsuzda kullandık dediğim gibi bebeğin süte alerjisi olabilir yediğine içtiğine dikkat et abur cubur tüketme iyi bi doktor bulursan seni daha çok bilgilendirir krem tek çözüm değil bu işe çok hassas onların ciltler her anlamda dikat edilmesi lazım söylemeden geçmicem öpülmesine izin verme giysilerini ayrı yıka iyice durulansın