aselsevo fatma_6141 kendim uzak sehirdeyim burada kimsem yok yanlız kaldık o yüzdende tek büyüyoruz oyun parklarına yuklenelim artık napalim
Hep-sevgiden aselsevo benim oğlumda 18 aylık 8 9 kelimesi var bende endişeliyim ama çevremde 2 yaşından sonra açılan çok çocuk var psikiyatri giderseniz ne dediğini buradan yazıp bizi haberdar edermisiniz inşallah iyi haberlerle dönersiniz🙂
aselsevo Hep-sevgiden randevu zamanına kadar gözlemliyoruz eğer dedikleri gibi olur dersek gideceğiz gidersek konuşulanları yazarım buraya
Masha_ aselsevo Size tavsiyem tv yi kapatın bolca kitap okuyun tabiri caizse çeneniz düşsün o derece yemek mi yapacaksınız diyelim ona yaparken anlatin mesela ne kadar fark olduğunu göreceksiniz
aselsevo arfnanss çevremdeki çocuklarda inanın ki hiç ekstra konuşan yada farklı tavır sergileyen çocuk yok hepsi aynı sadece sinirlendiğinde elinden bişey atmasını 2li cumle kuramıyor diye bunu attı ortaya
ahshdjdhddjjfjfj aselsevo merhaba öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim bugün rutin kontrolumuz vardı doktorumuz normal olduğunu söyledi çok şükür 2 yaşından sonra anne gel baba git vs gibi şeyler soyleyebilicegini söyledi
ahshdjdhddjjfjfj aselsevo rica ederim doktorum her çocuğun gelişiminin farklı olduğunu ve tv telefon tablet gibi şeylere çok maruz birakmamami söyledi
aselsevo ahshdjdhddjjfjfj ne yalan söyleyeyim bazen veriyorum o zaman da inanın vermemek için direniyorum tek büyütüyoruz bebeğimizi ne anne baba ne de babaanne dede farklı şehirdeyiz o yüzden olabildiğince vermemeye çalışıyorum