Bebeksii12 saçakları baya uzundu takıldı bende overlok yaptırdım
fizikcianne benimkide s7 fakat silerken halı kenarları kirleniyor sizde bu sıkıntı var mı
Deletedmom_82 roidmi eve plus, istasyonlu. Çok memnunum