Annekizz Temmuz5_ Maşallahımı kaldı bacım bir haftadır memeden başks yerde uyumuyordu geceleri o yüzden kaşık mamasına başladım bu gece 1-4-5-7 de uyandı emdi geri uyudu. Benim için yine iyi çünkü memede uyumasından iyidir
laydaakocc Ben de kaşık maması kullanıyorum 4ay 20 günlük bebiş. Ama 6+ Ay almış eşim bugün onu veriyorum bi sıkıntı olur mu acaba