Geceleri uyumuyordu uyusada memede uyuyordu. Biberonda mama yada emzik kabul etmiyor. Bende bugün 4+ kaşık maması denedim hero baby saat 9.30da yedirdim 10dada emzirdim uyuyor şuan uyandı pışpış patpat yaptım uyudu. Sorum şu olcak ne kadar tok tutar acaba ne zaman emzirmem gerek? 1 hafta öncesine kadar sabaha kadar uyuyordu bu mamayı verincede uyurmu ?