Mhtpkrtgl bende kızıma Molfix kullanıyorum yeni çıkan serisini aldım bu sefer bır bez anca bu kadar kötü olabilir eskisi ne kadar güzeldi yumuşaktı dolgundu yeni yapılan kağıt gibi resmen ya bezlerle oynamayı bıraksalar artık. Kıyafetinde hiç ıslaklık olmazdı bu zamana kadar bu sabah bel kısmı altı sırılsıklam olmuş resmen. Aklıma da gündüz suyu fazla içmişti ondan olmuştur belki diye geldi. Sizin bebişte çok su içiyor mu