pinkooo_02
Evet yaz olsa sıkıntı değil de kışın çok zor. Çıkarken atkı bere falan aldım kızıma falan ama illa ki elleri falan üşüdü. Oynadı hep hareket halindeydi ama yine de bacakları falan soğuktu tabi. Komşular ateş falan yaktılar öyle ısındık bizde. 3 saat falan durduk dışarıda sonra mecbur herkes girdi. Evet merkezdeyiz biz