Esraemir34 @“gulee_02”#p28598458 inşallah inşallah Allah bizlere yardım etsin gerçekten çok zor korkumdan uyuyamıyorum resmen 9 ay önceki depremin etkisinden çıkamadım halen ben de bir tramva oluşturdu resmen Allah yar ve yardımcımız olsun ne diyelim 🥴😑
Oburiks evininannesi Yaa yorumu görünce şaşırdım Bizde Adıyaman liyiz kayinbabamin akrabaları falan hep o köyde, ilk kez burada bu kadar yakın birini görmek şaşırttı beni , geçmiş olsun bu arada 🌺
ard_ary_1308 pinkooo_02 bende adıyamanlıyım bir çok akrabamla görüştüğümde onlarda 6 Şubat gibiydi dediler 😞 çok çok geçmiş olsun bu son olur inşallah 🙏🏼
PamukPrensesannesii pinkooo_02 Ay bizde geçtik çocuk durmadı. İnşallah gece felan olmaz. Allah yardımcımız olsun 🙏
pinkooo_02 PamukPrensesannesii amin canım h ben her ihtimale karşı çanta hazırladım Allah korusun olursa diye inşallah olmaz 🤲
zeynepmelek pinkooo_02 Bizde Adıyaman’da hissettik ve çok korktuk. Allah beterinden korusun. Mecbur artık çıktık evlere hava çok soğuk 😢
pinkooo_02 zeynepmelek evet çok soğuk bu depremlerde hep kışın oluyor yaz olsa eve hiç girmezsin ama soğuk yarım saat dışarda kaldık oglumun elleri burnu buz gibi oldu biraz daha kalsak Allah korusun hasta olacaktı donduk eve geçtik inşallah tekrar olmaz siz Adıyaman merkezdemisiniz
ayazsmotherr Çok geçmiş olsun gerçekten biz de mardinde baya hissettik ve hala etkisinden çıkamadım şubat depremi gibi çıkmıyor aklımdan inşallah geceyi depremsiz atlatırız
pinkooo_02 ayazsmotherr inşallah oğlum uyudu ben uyuyamiyorum korkuyorum inşallah tekrar etmez Rabbim korusun hepimizi 🤲
pinkooo_02 Berraa_54 hiç bilmiyorum kış olduğu içinde napacagini nerde kalacağını bilmiyorsun eve girdinmi korku başlıyor dışarda kaldinmida donuyun inşallah tekrar etmez Rabbim korusun hepimizi 🤲
zeynepmelek pinkooo_02 Evet yaz olsa sıkıntı değil de kışın çok zor. Çıkarken atkı bere falan aldım kızıma falan ama illa ki elleri falan üşüdü. Oynadı hep hareket halindeydi ama yine de bacakları falan soğuktu tabi. Komşular ateş falan yaktılar öyle ısındık bizde. 3 saat falan durduk dışarıda sonra mecbur herkes girdi. Evet merkezdeyiz biz