acemiannekisisi daha çok yeni annesiniz. Ben o dönem robot gibiydim. Hatta ilk günler bildiğiniz mal gibiydim. Sevmiyor muyum? Diye sormuştum kendime. Dürüst olayım. Sonra 4. Gün sarılık değeri yüzünden küveze aldılar ve ben salya sümük ağladım. Özel hastanedeydik ve küvez bizim odadaydı bu arada. Ayeı da kalmamıştık ama kucağıma da alamıyordum. Ben normalde aşırı soğuk kanlı, çok ağlamayan biriyim ama o an öyle ağlayınca anlamıştım ne kadar çok sevdiğimi. Siz de şu an bunları düşünmeyin. Önce siz hem bedenen, hem ruhen iyileşin. Sonra zamanla bebeğinizi içinize sokasınız gelecek sevgiden 🫶