Hahaha ay benim lohusalıgım geldi aklıma 😁 benim kızım prematüre doğmuştu bide kafası portakal kadar kulakları da uzun du 🙈 kapkara saçları diyordum inşallah güzelleşir diye hhehhe hani koruyordum onun için ne gerekirse yapardım gece uykusuz kalırdım nefesi kesilir diye ama böyle bağrıma basamadım ilk bir ay. Sonra birden bire bana bir güzel geldi yüzü beyazlaştı saçları sarardı şuan sarışın güzel bir kızım var ve onun için ölürüm.. insanda hiç bilinmeyen duygular ve bazen pat diye gelmiyor zamanla yoğunlaşıyor duygular merak etme..