Duygud bende bebeğim doğduğundan beri beslenme sorunu yaşıyorum. 2 ay zor bela emzirmeye çalıştım emdiğini sandığım zamanlarda sadece gaz topluyormuş sürekli hastanelerdeydik. O emmedi bende süt bitti derken 3 aydır sadece mama kullanıyoruz. İlk hipp ile başladık 1 ay sonra tam sizin söylediğiniz gibi olmaya başladı doktora sorduğumda reddetme dönemidir geçici bir süreç dedi ama şuan 5 aylığız hâlâ aynı şekilde besleniyoruz. Denemediğim biberon kalmadı hipp den sonra aptamil aldım onu da 1 ay denedim aynı sorunu yaşadım. 1 ay önce bebelac gold aldım biraz daha rahat yiyoruz diğer markalara göre ama yine zor besleniyor tabi. Ağlamıyor uykusu çok bastırdığı zaman dışında ama biberonla oynuyor. Beslenme sorunu çok zor umarım sizin bebeğinizde geçicidir bu durum