Leylaozdrgt evet cok sukur alisti. Farkli bsy yapmadim ya altina yaptikca temizledim malesef sinirlendim( suan cok pismanim) anlattim lazimliga yapicaksin diye. Yaptikca alkisladik dans bile ettik kakanin basinda :) sonra baybay yaptik kakalar evine gidiyor dedik . Zamanla mantigi kavradi. Suan cok sukur hic kacirmiyor. Ama lazimliga yapiyor hala. Klozete oturmuyor. Bana bu da yeter simdilik:)