Deryatugay yok çünkü Maalesef benim kızım mama sevmiyor yani sütüm biraz azalmış mama aldım ona içmiyor ama hiç üzülme sana bir şey söyleyim mi boşuna üzülüyor insan evet biz anneyiz endişeleniyoruz ama hepsi geçiyor inanki ve kızımın kilosunda hiçbir değişiklik olmamıştır aksine 1 kg almıştı gece uyuduğu zaman gece yarısı kalkıp veriyordum ona diyordum zaten gündüz içmiyor gece kalkıp vereyim o zaman veriyordum gündüzde sağıp veriyordum sabırla kaşıkla veriyordum Senin de pompan varsa kendine sağ Kaşıkla ver öyle içiyorlar