Deryatugay benim 1 ay sürdü ama ilk sol mememi hiç almıyordu emmiyordu oyle Bi iki hafta geçirdik sonra rota aşısı yaptırdım ondan sonra asla iki meme yinde almıyordu ağlıyordu kendini geri geri atıyordu emme pozisyon a getirince kıyametler kopuyordu doktora götürdük hepsi boş beleşten yok mama ver yol kaşıkla besle eve g3ldim günlerce ağladım çünkü bebegim açtı sutum iyice azalmıştı önce kendimi toparladim esimin desteği ile once uyku halinde iken emzirdim öyle azda olsa ediyordu sonra emzirme oncesi bezini aciyordum rahatlıyorum kucağıma alıp konuşuyordum kendisiyle memeyi teklif ediyordum almıyordu genelde ağlardı eşim alır kucağında sakinleştirir geri veriyordu bana geceleri sorun yasamadik ama Bi gece uyandık almıyordu o sabah uyandım emzirdim baktım kendiliğinden aldı sakın kalmak çok önemli sutunuz azalmasin sut azalınca bebekler red yapabiliyor kusmasi varmi reflude olabilir ağız içine bakın pamukcjk varmi yani ben herseyi n olabilme ihtimali hesaplayıp bebeğime öyle davranmandim çok şükür gecti gitti yani iki meme reddi ni 3 4 günde yendik