Cancu1616 Ben doğmadan önce odasını hazırlamıştım 3.5 ayına kadar hamakta yatırmıştım sonra ise yani 3.5 ayına gelince kendi odasında kendi yatağında yatırmaya başladım odalarımız yan yana zaten sesini çok rahat duyuyorum ilerleyen zamanlar için de rahat olur bence