Eyeser söyle ki ilk başta bayılanlar oluyordu bende sinirlendikce. 8 sene önce falan . Sonra durdu hiç biseyim yoktu 9 ay önce doğum yaptım. Bebegin kalbi durdu dediler hafiften tekrarladı 6 ay önce babam açık kalp ameliyatı oldu felc geçirdi. Yogunbakima girdiğim zaman ağzı gözü yamulmus gördüm doktor onceden bilgi vermedi verseydi belki bu kadar kötü olmazdım hatta o anda iyi bende kalp krizi geçirmedim o halde görünce o günden sonra hep bende felc olcam vs diye atak yaşamaya başladım. Sonra babamın olayında 1 hafta sonra bebeğimin ameliyati olması gerekti dahada arttı iyice şiddetlendi ben artık her dakika ağlıyorum büyük oğlan 5 yaşında gram ses kaldıramıyorum anneme çocuklara bagriyorum bebeği emzirmek dahi istemiyorum kimsenin yüzünü görmek istemiyorum ama çığlık çığlığa ağlıyorum olucem kalp krizi geçiriyorum diye tansiyonum 20 lere çıkıyor tabi. 3 kere acilde EKG çekiyorlar serum takıyorlar bu sefer bebeği hiç emziremiyorum bebek ağlayıp duruyor refakatçi benim odaya babasını vs almiyorlardi ben kapalı alandan daha kötü olmaya başladım en son kafaya taktım gitcem diye sonra eşim bi doktor bulmuş psikiyatri oraya gittim zaten hep bi kötü düşüncem vardı yola çıkma araba çarpar onu yapma vs vs hep bi kötü düşünce bu hala geçmiş değil tabii ama hastanelik olmuyorum en azından 2 tane ilaç verdi biri norodol biri de başka bi hap kullan bunu dedi doktor sadece haptan 3 adet kullandım 6 aydır norodol damla günde 3 kere kullana bilirsin acillik olacağın sırada dedi onu hiç kullanmadım. Şu şekilde hissettim hep ilaçlar orda hani ne olursa olsun onu içince rahatlicam diye diye şuan azalmış haldeyim.