Ah aynı seyler.. Anne icin ne kadsr yıpratıcı bi süreç. Bebegim asırı gazlıydı dr hep gaz ilacındegiştirdi fayda etmedi, gürültülü kokulu mukusku kaka vardı, 3 aydan sonra gazda felaket artıs oldu, kaka yapamamaya basladı 5 6 günde anca yapıyor ondada mukusku yapıyor. Gastroenterolojiye gittik alerji degil gibi dedi, laktoz intoransı gibi dedi relacraz verdi hic işe yaramadı, kaka trsti istedi ondada kakayı yarım saatte götürmem gerekiyordu ve ilcede yasıyorum onu da yaptıramadım, en son 6 aylıkken alerji icin kan verdik patatese alrjimiz cıktı, dr süt ve ürünlerini bir de yumurta yeme dedi, bebegim 7 bucuk aylık ve ben bunları yemememe ragmen hala asırı gazlıyız, karnımız gurulduyor. İnanın ne yapacagımı bilmiyorum, uyudu mu uyucak mı cok mu gazlı olcak diye düşünmekten bebegi sevemiyorum, suan bu durumları yasamayan bebeginin gazı bitmiş olan annelere asırı imrenmiyorm. Desem ki bebegimin dişi cıkacak o yüzden uyjusuz kalıyor tamam ona razıyım, ama gaz cıkarmak icin uykusuz kalmasına acı cekmesine dayanamıyorum bazen