Zeyn0206 mukadde3 evet benim kızımda bebekken ıslak mendil kullanmadık kremle açılmıştı ama şimdi müdahale etti doktorumuz ama çok şükür kızım etkilenmeden hallettik yoksa kızım çok ağlar ve istemezdi