Merhaba benım kızımdada vardı 3 aylıkken ben internetten bı doktoru ızledım tevafuken rast geldım o doktorda kesınlılle müdahale yapılmaması lazım çocuklarda travma oluyo demıstı o doktor ıslak mendıl kullanmayın yıkayın her altını actıgınızda dıyodu ben öyle yaptım halada yapıyorum şuanda 2 yasında kızım çok şükür bı sıkıntısı yok