Sedoss02 prnsannesi_ hiç korkmayın doktorlar 18 aya kadar normal olduğunu söylüyor benimkiler birden yürüdü hiç öncesinde tutunma filan da olmadı
seboss35 prnsannesi_ nerdeyse 15 aylık olcak hala yürümüyor oğlum yürüme arkadaşıyla yürüyor iki üç adım atıyor ama tam anlamıyla yürümüyor hala