tazemom1 ek gıdaya geçince mamayı azaltırsın cnm. Hareketlenince de verir kiloları merak etme. Benim kızımda çok kiloluydu sadece emmesine rağmen. Doktor obez olacak az emzir diye kızmıştı. Napayım emmek isteyen bebeğe ay çok kilo aldın çocuğum ememezsin mi deseydim. Sonradan yürümeye başlayınca durdu kilo alması sonra da baya bi 11 kilo da kaldı. Şimdi de normal kiloda