tazemom1 Merhaba anneler, oğlum 5 aylık ve çok kilo aldı Aptamil mama içiyor. Sütüm neredeyse hiç olmadı bu yüzden doğduğundan beri mama veriyorum. Her ay kilo alımı artıyor sizde de böyle bir durum var mı? Mama kullanıp kilo alanlar
durununannitoskosu tazemom1 Bir kaç aya iyice hareketlenip diş sıkıntıları artınca verir zaten merak etme lazım olcak o kilolar sonra 😂
ikiprensannesi12 tazemom1 bence fazla dgıl 5aylık oglum 10kılo üstü anne sütü alıyor doktorumuz fazla falan demedi büyük oğlumda kıloluydu suan 28aylık hepsı gıttı hareketlenıncr bsy kalmyr gıdıyor hepsi
Motherbiri tazemom1 biz 3 buçuk aylıkken mamaya başladık süt ye veriyorum ama yetmiyor i yüzden mamaya geçtik kilo alımı iyi aslında. Sizinki ayda kaç kilo alıyor?
BetulDefnee tazemom1 ben de anne sütü + aptamil mama veriyor gıdım gıdım kilo alıyor mamasını mı değişsem diyordum ama sizin bebişe de iyi yaramış. Kaç cc içiyor acaba ? Benim bebeğim 7.5 aylık 120cc zor içiyor midesi küçük galiba
tazemom1 durununannitoskosu değil miii ? 🫶 herkes böyle söylüyor ben de sorun etmiyordum ama doktora götürdüm ve doktor çok tepki gösterdi 9,500 kg
Seheeeeeeer tazemom1 7 aylık oğlum da 11 kilo mama almıyor merak etme bı emeklesinler uçup gidecek göbüşlerii🤍
durununannitoskosu tazemom1 Doktorlar öyle söylüyor evet ama gerçekten o kilolar veriliyor, şuan benim kızım 10 aylık aylardır sabit kilosu çünkü emekliyor 1 dk durmuyor nasıl kilo alsın yavrucak 😂 Allah korusun bir hasta olsa iştahı gitse niye gidiyor zaten hiiic canını sıkma daha çok küçük sağlıkla büyüsün bebiş 🥰
Evaninanasi tazemom1 benim bebeğim 8 diş çıkardı hiç kilo vermedi. Aşırı hareketli bir bebek ama yine de kilosunda azalma olmadı. Ayrıca anne sütü alan bebek zaten obez olmaz ama mama alan çocuğa dikkat edilmeli. Doktorunuzdan başka kimseye itibar etmeyin derim.
tazemom1 durununannitoskosu çok teşekkürler beni rahatlattınız. İnşallah emekleme dönemine geliriz biz de ☺️
nergiz4155 tazemom1 ondan kaynaklı benim kafam vücuduma göre küçük bebeğiminde öyle hemşire ayı küçük nöroloji göster dedi
mehsima nergiz4155 merhaba ne kadar küçük acaba bebeğinizin kafası ? Benim de küçük bebeğim de küçük gidiyoe ama Doktorlar vs normal diyor
BetulDefnee ikiprensannesi12 anne sütü alan bebeğin kilolu olması önemli değil , anne sütü obezite yapmaz ama mamayla alınan yüksek kilo takip edilmeli
ikiprensannesi12 BetulDefnee ılk oğlumu ben emzıremedm 3ay tek oda çok zor bı sekılde mama vermek zorunda kaldm dedıgım gıbı oda kıloluydu suan 28aylık kilosu yok hepsını boy yaptı tabı çocuktan çocuğa degısıyor dıkkat etmek gerekır ama aşırı gelmedı bana belkı ayına göre kılosu çok fazla gsterıyordur benim oğlumda gstermyr mesela bılemem tabıkı
tazemom1 BetulDefnee BetulDefnee ben aptamilden memnunum hiç sorununu yaşamadık çok şükür. Benim oğlum da 120-140 verince içmedi az az sık sık içiyor bazen 1 saatte bazen 1.5 saatte 60cc veriyorum bu şekilde rahat içiyor
Meri06_ tazemom1 kac kilo dogduguki bizimkide mama aliyor cok az anne sutu aliyo 3 200 dogdu şuan 4bucuk aylik 4 aylikken 6 800 du kilosu bizde ilk aptamille basladik onu kimse onermedi bebegi çok şişiriyo dengesiz kilo aldiriyo diye 1. Kutudan sonra hipp e gectik organikmis o guzel normal sekilde aliyor kilosunu