GkhnMls 24btralp- sen iste destek o zaman anlar belki ihtiyacın olduğunu.. olmasada canı sağolsun tabi
yadeyade27 Deletedmom_100 kaç gün kalacaklarını bağlı bana da anormal gelmiyor bu durumlar annem bana geldiğinde gerekiyorsa yaparım bende ona gittiğimde yaparım onlarda yaşlanınca bizde onlara yardımcı olacağız çok kalacaklarsa 2 güne biter işin o zaman vakit geçirirsin yoksada kadın tut annen çocuğa bakar bir günde biter ben senin yerinde olsam birde onlarla giderdim😄
Deletedmom_100 Gmzcbt21 valla bende öyle gördüm yapılır benim çocuğumada ben yaparım gücencek birşey yok büyük temizlikte insanın yanında biri olmayınca çok zor evim birde 3+1
Deletedmom_100 Gmzcbt21 eşim benimde yardım eder ama oda işte yoruluyor vücut yorgunluğu benimde temizliğimle beraber ikiye katlanıyor adamcağız izin gününden birşey anlamıyor onunlada dinlensin diye sınırlı yapıyorum
Gmzcbt21 Deletedmom_100 bebekle olduğu kadar artık. Ben temizlik delisiydim hen an temiz ve düzenli olurdu evim. Şimdi olmuyor. Pazar gunleri dip köşe eşimle yapıyoruz bebeği kayinvalidemlere bırakıp yine de istediğim gibi olmuyor. Vücut yorgunluğu oluyor eslerde evet ama annelikte 24 saat mesai istiyor. Bende geceleri hiç kaldırmam eşimi kızar niye beni uyandırmadın diye. Ama onun haricinde üstüne düşen her türlü babalık ve eşlik görevini yapar. Bebekse birlikte yaptık temizlikse birlikte kirlettik mecburlar aslında bu kadar hassas düşünmeyin.
Deletedmom_100 Birprenscik çoğunu temizledim canım bir ev silmem kaldı birde perdeler mutfak dolapları iç dış temizledim konsolumu iç dış temizledim toz olan her yer bitti ama bende bittim valla başkasının evindede rahat edemem illa bir işin ucundan tutmam lazım
Birprenscik Gmzcbt21 keşke benimki öyle olsa kayınvalidem bu konuda anbenden daha iyi annem gelir gelmez eline telefonu alır malak gibi yatar yemek hazırlarken bile bir tabağı zor götürür 😒 ben onlara gidince hiç boş durmam
Birprenscik Deletedmom_100 maşallah baya yapmışsın tek yer kaldıysa çok bişey yok gidesin varsa bilemem tabi😄
Tansukiz Deletedmom_100 temizlik her zaman yapılır bence kapıyı kapat arkana bakmadan git geldiğinde yaparsın 😂
GkhnMls Gmzcbt21 benimkide öyle , biz uzak şehirlerdeyiz. Ama doğumumdan önce geldi uzunca bi zaman destek oldu sağolsun. Cocuğuma ben baktım, uzunca bi zamanda ev işi nedir hiç bilmedim. İyiki varlar annelerimiz🤍
Gmzcbt21 GkhnMls anne olunca fark ettim aslında annemin bebeği benim. Oğlum sefkatime ilgilime ne kadar muhtacsa aslında ben de öyleyim. Yanımdayken daha iyi hissediyorum. Keşke hep yanımda kalsa
06elfber06 Deletedmom_100 kız ne biliyim🤣🤣🤣ben temizliği illa kendim yapacam o bakımdan öyle dedim sen evi iki günde halledersin üstüne annenlerede gider gezersin🥰
GkhnMls Gmzcbt21 aynı duyguları paylaşıyoruz, birebir. Uzakta olunca çok daha zor oluyor herşey. Ama olsun varlığını bilmek bile psikolojik destek✨
Gmzcbt21 GkhnMls evet canları sağ olsun diyorum bende hep. Varlıklarını bileyim de uzakta da olsa olur gobuller bir olsun 🥰