Zeynepelcin
Anlıyorum çok yakınınız ama gerçekten çok zararlı onun için bence eşiniz tarafından bakabilecek biri varsa koşa süreliğine emanet edin sizde çok durmaz bebeğininizin yanına geçersiniz ben hep öyle yaptım kendi tarafımızın düğününde eşim tarafından birine bıraktım eşim tarafı olduğun da da anneme bırakıp gittim çok durmadım zaten bebeğim vardı herkes anlayış gösterdi