Doga0812 Dyson v15 aldım. Ama evet bu başlık olayı yüzünden içinden çıkmayan başlıkları da ayrıca para verip aldım. Eko,oto,arttırma diye modları var. Hepsinin şarj süresi farklı. Eko da en uzun giden süre. Arttırma modunda yani max da süpürürsem ztn üzerinde de yazıyor 7 dk gibi bir sürede bitiyor şarjı. Ama halı başlığı ile gayet ileri geri süpürüyorum kimse demedi tek yönlü süpür bozulur diye bozulur muymuş ki 🫣 üşenip çoğunlukla değiştirmeyip zeminleri de halı başlığı ile süpürüyordum yazdığınız iyi oldu bende dikkat edeyim bundan sonra.