Kızlar dyson v8 aldım tek başlık hali başlığı geldi . Dyson aradım şarjı 2 oda süpürdüm max moda hızlı bitti diye bana adam onun açıklamasını yaptı 25 dk yüksek moda şarjı gidiyor ve başlık almanız lazım zeminler için yoksa motoru bozarsiniz dedi,halıyı supururken ileri geri değilde sadece ileri doğru götürüp geriye çekerken kaldırın dedi yani iade etmeyi düşünüyorum bir başlığı 2.000 tl neredeyse .Tek başlıkla süpüren oldu mu hiç?