kinderpingui Iki gun once ayni olayla karsilastim 11 haftalik gebeyim, ilk gebeligim de hic duymadigim bir sey. Arastirinca cok endiselendim sonuclari epey ciddi. Ama igG yuksek cikmis benim de doktor aradi endiselenecek bir sey olmadigini bana antibodies testi de yaptiklarini ve onun negatif ciktigini yani gecmiste olan bir bacteria olduğunu soyledi. Kedilerden bulasirmis genelde benjm de iki tan kedim var. Ablaniz iki degeri birden kontrol etsin lutfen🙏