Elifum melekmelek 4 ay 4 günlüğüz kendim evde tartım yarın aşıya gideceğiz 6200ama bu ay doğru düzgün hiç emmesi memeye yatırdık a bastı çığlığı
melekmelek Elifum benim oğlum da çok zor emerdi.. hep uyku aralarında emzirdim uyanıkken almazdı.. o yüzden çok kilolu bi bebek olmadı hiç. Şimdi 15 aylık olduk çok şükür.. 10 10buçuk kilo civarı🤗
Elifum laura_ 4 ay 4 günlüğüz bu ay bence kilo alımı azdı meme emmek istemiyo uyudukça falan verebiliyorum 6.200 yarın aşıya götüreceğim bakalım kaç çıkacak net olarak
Elifum melekmelek maşallah benim büyük kızım şubatta 3 yaşına girecek neredeyse Bi seneye yakın süredir 12 ve civarı daha hiç 13 olmadı gram gram ya alıyor ya veriyor 😁
Bereninannesi_ laura_ benim bebeğim 9 kilo ve bence fazla yani düzgün hareket edemiyor dönemiyor falan kilodan olduğunu düşünüyorum normal kiloda olması daha iyi bence
fatmasef Bereninannesi_ yaaa benim de öyle 4 ay 17 günlük olduk daha dönemio :( ağır biraz hep sırt üstü ystmak istiyo
sabirsizbebek15 laura_ benim kızım 6300 gram daha fazla olsa obez olurdu yani boyu 60 cm. Yani çocukları besiye çekip kımıldayamaz hale getirmek istiyorlar afedersin de. Yazık ya çocuklara elini kolunu kaldramaz daha fazlası
Tuba_01 laura_ fazla kilosu maşallah canım bana da kilolu diyor doktor 8 kilo 500 gram fazlalığı var diyor
Bereninannesi_ fatmasef benimki de öyle hep sırt üstü yatıyor yüzüstü bile durmuyor bir iki dkdan fazla tembelll😄
Tuba_01 laura_ bide küçük oldukları için kilosunu belli etmiyor 8 kilo ama benim ki öyle tosun bişey değil ama ayına göre aşıya gelen bebeklerle kıyaslarsam benim ki kilolu duruyor
laura_ Tuba_01 sağlıkı olsunlarda artık kiloya takılmıcam ya kaynanamda ne derse desin kulak asmama kararı aldım
Tuba_01 laura_ sanırım canım hemşire diyor zaten sisteme yazdığında bana öyle yaptı benim 40ından beri ilerde kilosu