laura_ Merhaba arkadaşlar dün 4 aylık olduk doktora gittik kilosu çok iyi dedi 8.500 kiloda bencede öyle güzel kilosu ama kaynanamın gözü doymuyor galiba bebek dediğin kilolu olmalı zayıf deyip duruyor morelim bozuluyor
Garfield laura_ saçmalamasın bebeğin kilosu üst sınırda. Oğlum 4 aylık 7200 ona normal diyor doktor sizinki üst sınırda
[silindi] laura_ benim bebeğim daha 7 buçuk aylık en son 7600 geldi bence sizinki biraz fazla kayınvalideniz obez yapmak istiyor galiba
Elifum melekmelek 4 ay 4 günlüğüz kendim evde tartım yarın aşıya gideceğiz 6200ama bu ay doğru düzgün hiç emmesi memeye yatırdık a bastı çığlığı
laura_ Garfield bende baktım netten gerçekten sınırda ve biliyorum kaynanam öyle söyleyince bana gerçekten zayıf gelmeye başladı sinirlerim bozlıyo ya
Yenianne7 laura_ Benim bebeğim 7,5 aylık hala o kiloda değil. K.bakmayın ama kaynananız ağır saçmalamış...
Deletedmom0333 laura_ benim oglumda 3.720 doğdu canım şuan 8.300 ayına göre boyuda kilosuda fazla benim oğlumun boyu 68 cm boyu uzunsa benimki gibi kilosunu pek göstermez veya kemikleri iridir o yüzden göze gelmiyordur
Rabiaustkt laura_ hayır gayet iyi kilosu normale göre azcik bı fazlası bile var cnm normal ideal kilo 7-7,5 arasi
Agg2408 Basaktoplu molfix kullanıyorum şuan ama sleepy de kullandım size uymamış olabilir bir dünya sleepy kullanıcısı var memnun olan
Garfield laura_ çok güzel sütünüz yarıyor bebeğinize ne güzel. Mamaysa kaynananıza inanıp artırmayın mamayı diyecektim anne sütü ne kadar kilo aldırırsa aldırsın obez yapmaz ama mama yapıyor maalesef