4 aylığa kadar bizde öyleydik şuan 5.5 aylık 😂 canım kol kalmamıştı artık bende ayakta sallıyorum gündüz zaten bi öğlen uyuyor bide şekerleme olarak 4.30 gibi yatar 5 e kadar daha sonra zaten 8 de yatar bu kıvama gelene kadar da neler denedim olmadı en son çare beşikte uyku eğitimi verdim işe yaradı geceleri mamasını yer elleriyle oynaya oynaya yatar 🤩🤩