sabirsizbebek15 Kzıım 4 buçuk aylık kucağımda uyumaya alıştı. O da ayakta gezdircem oturunca hemen ağlıyor. Oturduğumu nerden anlıyor anlamıyorum. Nasıl bıraktırabilirim kucakta uyumayı ☹️☹️
cansin92 sabirsizbebek15 benim bebeğim de bir kere öyle yaptı ben yatağın üzerine oturdum kollarımla yürüyormuşum gibi hareket yaptım bir öne bir arkaya şeklinde hemen uyudu 😀
balannesiii sabirsizbebek15 öyle valla tam dalınca oturuyotum artık nerden anlyor bilmiyorum ama cok zorlanıyorum 10 kg oldu en az yarım saat emiyor kollarım koptu dalarsa anlamıyor oturuyorum ama gözler acık emerse yanmısız😣
sabirsizbebek15 cansin92 ay o nasıl oluyor bende yaptım hatta yatakta dizlerimin üzerinde salladım yemedi 😁
sabirsizbebek15 Fulyag ya işte bu yüzden bir an önce bir çaresini bulmam lazım. Benden başka kşmseye de gitmiyor büyüyünce daha zor
fatima Fulyag aaa cidden mi? 14 aylık büyük kucakta uyuması için. size yazık, kısa zamanda unutur inşallah canım 🌸
cansin92 sabirsizbebek15 😀😀😀 kollarınızla yürüyor gibi ön arka yapın vala benim bebek yedi çokta güzel uyudu 😀😀😀
[silindi] sabirsizbebek15 benimki de oyle maalesef kollarım artık tutmuyo ayakta sallamaya başladım 2 gündür ağlıyo ama kucagima aliyorum hemen sonra tekrar yatiriyorum şimdi de hamak beşik alıcam
[silindi] sabirsizbebek15 inşallah ama mecbur alıştırmam lazım çünkü mümkün degil kucakta sallamak ilerde napicam cogu bebek hamaga alışıp birakmiyomus
sabirsizbebek15 [silindi] benim ki bir ara ana kucağına alışmıştı her gittiğmiz yere götürüyordyk artık sığmıyor içine onu buraktrayım derken kucağa alıştı
Rabiaustkt sabirsizbebek15 benim oğlumda öyleydi iki haftadır alistirdim ayakta uyutmayi özellikle gündüzleri alıştı . Öncelikle çok direndi ama bende direndim. Kollarını sardım yüzünü kapattım uyuttum sonra sonra alıştı
sabirsizbebek15 Rabiaustkt kucağımda sallama süresini git gide azaltarak yatakda pışpışlayıp uyutma yöntemi deniycem bakalım
Fulyag Lamiaikra Ona da çok inancım olmadığından pek yanaşmadım bana çözümü çook uzaklarda gibi geliyor 😕
Mylittleboy sabirsizbebek15 bende plates topu aldım sakinlessin diye üstünde zıplıyorum ,1.5 aylıgız uyudugunda dur belim agrıdı koltuga oturuymda dalsın diyorum hemen aglamaya baslıyor cok akıllılar cok 🙈
Mylittleboy sabirsizbebek15 plates topu rahatlattıgı icin en kötü ayakta yürümektense ona cevirebilirsin belki seni rahatlatır