Zynp8006 ben taa ayın 10 muydu neydi forum paylaş ıy olardı hergün hepsine başvurdum hergün . Salı günü de gruba aldılar eğitim verdiler bugün çalışyrm şuan konuşmadaym giremiyorum canm ztn bitti alım bugün ki grup girenler girdi sondu. Girebilen olduysa iyi çalışmalar şimdiden size iyi günler. Kızlar artık yazmayn alırlarsa bilgi verirler ben yetkili dglm