Deletedmom_78 hayır geri çekilme de yapmadık saldık çayıra 🤣 ama hapı her gün aynı saatte aldım hiç unutmadım. Bu önemli evet dozu az o yüzden unutursan şayet o ay ek korunma yöntemi kullanmak lazım buna dikkat et. O lekelenme tarzı şey normal bazen bendede olurdu benim artık bir ay adet şeklinde kırmızı kan olarak kanamam durmadigi için bırakmak durumunda kaldim yoksa canım hapimdi 🫶