Binnur_cam aslında 6-7 aylıkken ayıracaktım canım ama eşim gece vardiyasına alındı korktum bişey olur duymam vs,, 1 yaşında tekrar gündüz vardiyasına geçti o zaman da diş atak derken erindim açıkcası,, gerçi ben bencillik yapsamda bebeğimin işine geliyor elim hep üstünde 🥹