Ben de 6.ayindan sinra ayirdim odalari.
Bir sure senin gibi cok endiselendim, kameraya ramen duyarmiyim diymaz miyim diyeckendime yer yatafi yaptim kizimin odasinda.
Ama artik benim icin exiyet oluyordu.
Esimle de aramiz aciliyordu.
Ben de artik kararrtim gozumu ve odasinda yanliz biraktim
Korktugum gibi olmadi. Ve emin ol korktugun gibi olmayacak.yatacagi yeni yer dusme riskine karsi guvenli mi?
Cok tavsiye etmiyorum ama, cok cok sik uyaniyor diyorsan, kisa sireliginde onun odasinda yat.