Erkvam bebim hanileyiken bir sorun yoktu. Sanırım 10 ay civarında doktoru bir USG istedi, orada 5 mm bir büyüme çıktı. Bekleyip daha sonra (2 ay) yeniden çekicez dedi. Büyük ihtimalle de geçer dedi. Dhaa sonra eşimin çalıştığı klinilteki bir ürolog ile konuştuk, bebeklerde yaygın bir durum olduğunu genelde de geçtiğini söyledi, eğer geçmez ise çocuk nefrolojisine gideceksiniz demişti. Süreç şu imiş. Ameliyat isteyen büyümeler oldukça hani nadir rastlanan, ciddi büyümeler, hani öocuk hekimi değil de, nefroloji kontrole devam ediliyor. Aralıkları açılarak çekilen USG Ler ile kontrol edip takip ediyorlar. 2 ay sonra çektirdiğimiz USG de geçmişti kızımınki. Ancak ürolog arkadaş şöyle bir tavsiyede bulundu, 3 ay sonra, daha önce çekilen yerdekinden başka bir yerde (kalibre etmek için hani) 3. Bir USG çekip bu konuyu öyle kapatalım dedi. Bu da Mayıs ayında olacak..