Yagmur_24 pivpivpivahmedmuhsin ordaki olumsuzluklrı görüp sinirlenip sinirli bir bebeğim olmasın die çünkü artık bağır çağır küfrediyodum😜 onun yerine kore dizileri izledim romantizme aşka bayılırım ahahah
pivpivpivahmedmuhsin Yagmur_24 Ya ahahahha 😁 Evet insanı çileden çıkaran bir dizi. Ben de izlerken çok sinirlenmiştim 😁
balkanlardangelensogukhava [silindi] o kadar baktım kimse yazmamış ya '‘ Elveda Rumeli ’' tek geçerim 🤭🤭
Ambrossia [silindi] ezele başladım bende çok iyi gidiyo muhteşem yüzyıl 10 kere izledim şiddetle tavsiye 😂
Yagmur_24 pivpivpivahmedmuhsin ben bir de herhangi bir olayı anlatırken bile yaşıyorum anlatırken o sinir o bağırış🤪🤪 düşünün dizide ne oldu bana
Forumunsultaniasude [silindi] Avrupa yakası ❤ Ruhsar ☺ Çılgın bediş🤭 Öyle bir geçer zamanki ☺ Hayat bilgisi ☺ Ezel ❤ Hanımın çiftliği ☺ Geniş aile ☺ Kavak yelleri 🤭 Asi 🥰 Alemin kralı🥰