Olurmuolurmu ben alerji testi yaptırmadım bebeğim 47 günlükken götürdüm doktora ilk 10-15 gün sorun yoktu emip uyuyordu sonra çocuk çok gazlı olmaya başladı tabi normaldir deyip gaza bağladık bu sırada hiç uyumuyordu sonra şiddetli kusmaya başladı ama da hafta da bir kez e bebek kusar heralde dedik sonra artık emerken karnından sesler gelmeye başladı poposunda pişik oldu kakası da mukusluydu araştırdım o şekilde anladım da doktora götürdüm. Bir gariplik olduğunu anlamıştım ama gazdan diye düşündük bizimki hiç uyumuyordu neredeyse ağlıyordu huysuzdu başka belirtileriniz varsa kontrol edin