Kızımda gaz sancısı çoktu. 2 kere gaz damlası denedik ama daha kötü yaptı çünkü bebeklerin bağırsaklarını çalıştırıyor ve daha fazla sancı yapıyor.
Benim kendimce denediğim şeyler : günde 3 kere (sabah/öğlen/Akşam) 1 bardak rezene çayı (hem gazını azaltıyor hem uykuya iyi geliyor) ve kimyon : her yediğim yemeğin (sabah/öğlen/Akşam) üstüne 1 tatlı kaşığı kimyon.