Ahlasinannesii
Eee sen o zman bir iki ay sonra diş döneminde kafayı yersin Allah sabır versin. bebeğim 5 ay 3 günlük alttan iki tane dişi patladı üç haftadır uyku haram geceleri bi dk uyutmuyor.. Allah hepimize sabır versin. Bi de onun canını düşün acı çektiğini … 🤷🏼♀️
Dövme konusunu gelince bence döveceğinizden değil o an sinirinizden öyle bişi demişsiniz yoksa annelermiz dövdü iyi mi yaptı çocukluk travması kaldı dövecek diye kekeme geç konuşma uykuda çığlık gibi atakları olur Allah esirgesin aklına dövme konusu gelince çok zor bebek sahibi olanlar ve olamayanları ve de en önemlisi o bize Allah’ın emaneti meleği bunu düşünürseniz sakinleşirsiniz bir insan birey yetiştiriyoruz kolay değil boşa büyüklerimiz çocuk bakma taş çek ondan yeridir diye boşa dememişler Allahım yardımcınız olsun geçecek inşallah o her güldüğünde sinirinizi unutursunuz ben hayal ediyorum o emekleyip ya da koşup kollarımın arasını doldurcağını hayal ediyorum inşallah Allahım bizi evlatlarımızı büyütmeyi nasip etsin. Ben Kahramanmaraş’ta yaşıyorum ve kış geldi korkuyorum deprem olucak diye dua ediyorum hep Allahım sen bizi taş toprak altında bırakma eğer bize bişi olursa onu koru aç bırakma su ver süt ver diye bunları düşünün herzaman durumu sizden kötü olan insanları düşünün Allahım ferahlığını sakinliğini veriyor o zman o uykusuzluk gözünüze bile gelmiyor bak 11.30 da yatırdım beneğimi üç kere yanına gittim sallamak için hep uyanıyor dişten hala uyuyamıyor, uyuyamıyorum.
Çok konuştum hakkını helal et güzel anne… allahım sabır versin … 🙏😘