Asilbebe1 benimki 2 buçuk aylık 4 numara beze geçtim en son uykuya yatarken değiştiriyorum gece sonra sabah kalktığında değiştiriyorum uykusu açılmasın diye öyle duymuştum veya bakıyorum çok dolduysa gece de değiştiriyorum zaten gece kaka yapmıyor yaparsa da uyanıyor fark ediyorum