Asilbebe1 Her gece mutlaka bebegimin ustune geciyor. Zaten zar zor uyuyor. Bez, ust baş degistirirken uykusu aciliyor :( bir beden büyük bez alip kullansam mi geceleri? Çözüm olur mu sizce?
gurturk Asilbebe1 evet kullandığım bez de en azından kaçırma yapıyorsa ya yanlış bağlamışımdır ya da küçülmüştür
MadamMommy Asilbebe1 kaç aylık ve aralıksız kac saat uyuyor ki?Ben hiç dışına çıkma sorunu yaşamadım tam beden alıyorum
Anneemm1611 Asilbebe1 ben en yatmadan önce 11:30 gibi değiştiriyorum gece sür içerken uykulu halde halde içiyo uyanmıyor tam olarak bende çocuğun uykusunu bozamam zaten iki kere kalkıyo geve boyu em son 9-10 gibi uyanır öyle değiştiririm bezini zaten gece aşırı beslenmediği için taşma sızdırma vs yapmıyo bende
Asilbebe1 MadamMommy 2.5 aylik 2 saatte bir kalkıyor. 3 numara bez kullaniyoruz.Gece eger kakasini yapmadiysa ya da tasirma olmadiysa degistirme yapmamaya calisiyorum uykusu acilmasin diye. Bilmiyorum yanlis mi yapiyorum
FaDo0807 Asilbebe1 ya küçük geliyordur bez yada sızdırma yapıyordur. İlk etapta bi büyüğünü al eğer aynı şikayet devam ederse kullandığın markayı değiştir ben kaç bez markası değiştirdim en son yine primaya döndüm 😂
Annesininprensesi55 Asilbebe1 Evet iyi olur ama kullandığın markayla da alakalı olabiliyo geçenlerde yaşadım daha yeni syni kullandığımı aldım sızdırma olmadı hatta nerdeyse öğlene kadar bişey olmadı
Dalpa Asilbebe1 erkek bebiş mi ben her markayı denedim primadan baby turco ya kadar bence bez markası değil hatta beden bile değil büyük bedende kurtardım bezi özenle bağlamak+ sık değiştirmek tek çözüm bence jdjdjd
EypMom Asilbebe1 aynısını bende kullanıyorum yan yatırdığım için her sabaha karşı ıslanmış oluyor üzeri
Vera094 Asilbebe1 bez markasını değişmeyi deneyin. Numarasını değişmeyi deneyin. Her gece taşmaması lazım diye düşünüyorum. 4-5 aydan sonra geceleri değiştirmedim ozamana kadar sürekli uyanıktı zaten
MadamMommy Asilbebe1 yani ben mavi çizginin ucunu da görsem değişirim ve sleepy kullanıyorum çok memnunum
Mervetnl Asilbebe1 iyi yapıyorsunuz değiştirmeyin. Ben şöyle çözüm buldum prima alıyorum sadece gece için fazla krem vs sürmediysem taşma yapmıyor 🙏🏻
asligdr Bebeğim 3 aylık kilosuna göre aldığımda illa ufak da olsa sızdırıyordu şimdi sleepy 7-14 kg maxi boyunu aldım sırtından göbek üstüne kadar tutuyor hiç sızdırma taşırma da olmuyor bizim oğlan maşallah kakasını 3 gün yapmayıp birden yapınca bekine kadar çıkıyordu şimdi çok rahatım
Masalina12 Asilbebe1 bende normal de no 2 kullanıyorum ama 3 aldım en azından sıkmıyor onu tavsiye ediyorum
EypMom Asilbebe1 aynen bezlerin suçu yok suç bizde 😅😅😅😅 fenomenlere bakıyorum hep düz yatırıyolar düz kafa olmuyolarmı ya eşim 2 dkliğina düz yatırıyor korkuyorum hemen yan çeviriyorum😅😅😅