Doga_sever İsmi bilindik biryer değil. Zaten çok iyi bir semtte de oturmuyorum , Ankaradayım. Birkaç yıl önce evimizi satıp iyi bi semte geçeriz planı yapıyorduk üstüne ekleyip. Ama suan üzerine eklemek için çekilen kredinin dahi ödemesi milyarlar oldu. Kısacası kımıldayamayız. Bu sekilde biz özele yollamaktansa devlet daha mı iyidir diyorsunuz 🙏
Dediğinz gibi resmiyet sıfırdı. Asırı raahatsız oldum. Arastırmaya girişince zaten neyle karşılayacağımı az cok tahmn ediyordum ama ilk aradıgımda da cıkınca sok oldum. Su an öyle biriyle konussam ikaz ederdim. Malesef bazı seyler yasanmadan insan ne tepki vermesi gerektiğini bilemiyor. Hos ben zaten oyun grubu sormak için aramıstım 3 yasında evde benle sıkıldıgı için oyun grubu arayısındaydım gün içinde götürüp getiririm mantıgı vardı. Birde orası cok yakındı .