Deletedmom_104 bencedehiç hoş değil. Daha sizi görmemiş bile, daha ilk defa telefondan konuşmayla ne bu samimiyet ne münasebet. Bende hiç hoşlanmam böyle şeylerden.bende bunu lazer epilasyonda yaşamıştım ve hiç hoşuma gitmemişti, ne kadarbelli etsemde hiç anlamamazlıga veriyorlarbirde o daha sinir bir durum. Gereksiz samimiyet yani hiç gerek yok, o yüzden tavır koyulmalı diye düşünüyorum. Aynı şekilde yaş çekimini yapan fotoğrafçımızda bana o şekilde yaklaşmıştı sayecim sayecim diyerek, ben hep x hanım diye hitap etmeye ve taviz vermemeye devam ettikçe geri saye hanıma dönmüştü kendisi. Size tavsiyem önce iyce bi araştırın, kurumun İnternetteki yorumlarına bakın ya da çocugunu gönderen tanıdıklarınız varsa sorun soruşturun öyle görüşmeye gidin gitmek istiyorsanız.