minikailem01 Evet ilk günlük pastörize süt ile başladık. Süt zaten kaynamış olduğu için ısıtıyoruz parmağınız ile kontrol edin parmağınızı yanmayacak şekilde ise sütten activianın içerisine bir miktar koyup karıştırın sutlerinizi kavanozlarınıza aldıktan sonra activanızı göz kararı pay edin . Sonrasında sofra bezlerinin içine sarıp kışın soğukta 6 7 saat tutuyorum ben . Sizde bu şekilde deneyin isterseniz