PeekaBoo_ göbeğim son iki hafta da çatladı,o ana kadar birşey yoktu.Bende yağladım ama sonuçta yine çatladı.Asırı catlağım yok,izleri de bariz bir şekilde görünmüyor.Ama gögüslerim son ay ,1-2 bedenden fazla büyüdü.Kafam kadar oldular desem yeridir.Şuan göbeğime doğru yol aldı gidiyorlar 😬 toparlayıcı sütyenler işe yaramıyor maalesef.