PeekaBoo_ yok canım bozulmuyo ben ilk doğumdan emzirme süreci bittikten sonra yaptırmıştım 5 bindi o zaman silikon toparlama yapılmıştı bıçak darbesi almadığın sürece bişey olmaz demişti yillar sonra ikinciyi dogurdum iki sene emzirdim taş gibi duruyo silikon takilcaksa 65 bin normal toparlama 25 bin dedi Çukurambar da hoca