Xname sizinle aynı şekildeydi hatta post açmıştım bir sürü sonra doktorumuzun önerisi bebeğim alerji maması ve meme şeklinde devam ettiım, bana küçük kanamaları kafana takma dedi sonrasında 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık şimdi iyiyiz maşallah. Mamaya başta biraz uzaktım ama çocuğum kilo aldı boyu uzadı ve en önemlisi öğle uykusu uyumaya başladı